Mielőtt valaki megijedne, hogy valami katasztrófa történt, szeretnék mindenkit megnyugtatni, hogy nincs semmi baj, a napom nem volt rossz egyáltalán.

Viszont ma elolvastam a Veronika meg akar halni című Coelho könyvet. Elejétől a végéig.

És ahogy az utcámban sétáltam a lakás fele végiggondoltam, hogy miért is nem ülök föl a következő gépre, miért is nem megyek ki onnan Érdre, majd iratkozom be egy rajziskolában holnap. Mármint, ha holnap meghalnék biztos, hogy ezt csinálnám... akkor miért is nem csinálom?

Először Wade és a bérleti díj jutott eszembe, de ezt simán el tudnám intézni, mert van egy ismerősöm, aki épp lakást keres, így ez a része megoldva.

A suliban csak túlélnék, hogy eltűntem, a Corvinusnak meg visszaadnám a megmaradt pénzt, a maradékot, meg szép lassan törleszteném munkából, mert elmennék egy ingatlanügynökséghez dolgozni, ha már úgyis annyira szeretem a házakat.

Trixitől még elbúcsúznék, de szerintem mivel már kezd nagyon jóban lenni Hanah-val ő is túlélné valahogy.

A repjegyem áttetetése 70 euróba kerülne, ami még olcsóbb is, mintha most nyomban vennék egy jegyet holnapra.

Bejárogatnék a Corvinusra, de lehet, hogy azt sem.

A könyvet olvasva teljesen azt éreztem, hogy nagyon köszönöm Párizsnak, amit adott, de ennyi elég is volt.

B-tervként még azon is elgondolkoztam, hogy nem is haza, hanem Londonba mennék, és beállnék az egyetemre dolgozni, addig, amíg fel nem vesznek. Ebből lesz pénz is, majdcsak lakom valahol, és ide még olcsóbb is lenne eljutni.

Mindenesetre most, hogy ezt így leírom és ettem a gondolat egyre távolodik, de még mindig nem halt el. Ha valaki tudna mondani valamilyen erős érvet az itt maradás mellett azt értékelném. Ennyi.

De még egyszer szeretném leszögezni, hogy ez egy kifejezetten jó nap volt, tehát egyáltalán nem elkeseredésből írtam, amit írtam!

Szerző: Bendegúz Kovács  2013.03.12. 18:53 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bendiparizsban.blog.hu/api/trackback/id/tr625131464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kopó 2013.03.12. 19:03:12

Eccerű: nem halsz meg holnap. Elég erős érve? Ha meg mégis, akkor meg már nem tök mindegy?

Bendegúz Kovács 2013.03.12. 20:34:04

@Kopó: nem eléggé, és ha mégis, akkor meg nagyon nem mindegy, de nem is ez a lényeg..

Eszes Valéria 2013.03.13. 07:41:02

...ellenérv inkább. Mindezt - mivel nem halunk meg holnap - akkor is megteheted/megteszed, amikor hazajössz tényleg. :) És nem véletlenül vagy ott, ugye? És még el szeretnélek küldeni egy Chagall-kiállításra (helyettem), ami mostanában nyílt Párizsban... Elfelejtettem, hol pontosan, de nemsokára megírom... És ez nekem fontos lenne. :) Ezért?

Eszes Valéria 2013.03.13. 19:58:28

Szóval: a Chagall a Musée du Luxembourg-ban van. Azt írja a cikk, hogy egy gyönyörű életmű-kiállítás. Ha van rá módod, és nem kerül túldrágába, akkor nézd meg... :)
süti beállítások módosítása